Skip navigation

Jag låg länge och grubblade på vad jag skulle hitta på till veckans fototriss, som är Triss på bokstaven F eller T. En reflexskärm vore verkligen ett underbart tillskott till mitt aspirerande fotograferande. Först länge jag gå till Hemköp och fota fiskar eller gå ner till strömmen och fota. Sedan att jag skulle gå till teboden och fota de gammaldags teburkarna som finns där. Tillslut bestämde jag mig för Trickfoto!

Bilderna visar mig allihopa. Enjoy!

trickfoto11trickfoto2trickfoto3

8 Comments

  1. Ja du det var ett bra tänk du tänkte;-) Härlig triss:-)

  2. Helt klart en av de bästa trissar jag sett idag.
    Kul bilder.
    Synne.

  3. Kul Triss och den blev ju lite annorlunda!
    Ha en bra kväll! Kramis

  4. Yes, I am enjoying. Jätteroliga och annorlunda bilder, så tricksigt.

  5. Ja, det var en originell triss. Verkligen.

  6. Tackar!

  7. Hej!
    Det här med trissfotograferingen var coolt.Har aldrig sett förut. Bra jobbat. Kanonfränt. Hur har du gjort?

  8. Johan: Jag har helt enkelt tagit flera bilder med stativ och fjärris, och har sedan klippt ut mig ur olika lager och satt ihop.
    Basic Photoshop =))


One Trackback/Pingback

  1. […] Idag blev det en rätt tidig tur ut till Smedby, för jag tänkte fota lite bilder till Fototriss. Kolla här om du vill se mitt bidrag! Mitt bidrag – […]

Kommentera

