Skip navigation

Veckans fototriss handlar om siffror.

siffra-11siffra-21siffra-31

6 Comments

  1. Passande bilder till veckans tema. Min favorit blir mittenbilden! Hoppas att du haft en skön helg! =) /maria_6909

  2. Fina bilder allihopa favoriten är nummer tre. Kul fotat så där underifrån. Mvh Milla

  3. Du har fotat idag tror jag. Härligt. Jag gillar din andra bild bäst. Har man bara ögonen öppna kan man se siffror överallt. 🙂

  4. mitten bilden blir min favorit.

  5. Fint fångade bilder till temat.
    Jag gillar den nedersta bäst, där fyran sticker ut lite från väggen.

  6. Härliga bilder och den sista blir min favorit! Gillar den ‘olydiga’ 4:an 😉
    Kramis


Kommentera

